function timer() {
devamet = false;
for (var i = 0; i <= 3; i++)
devam[i] = false;
if (pause) {
if (aktifSekil[0] + 10 > 200 || aktifSekil[1] + 10 > 200 || aktifSekil[2] + 10 > 200 || aktifSekil[3] + 10 > 200) {
}
else {
//alert($('#kare' + (aktifSekil[0] + 10)).prop('disabled'));
if ($('#kare' + (aktifSekil[0] + 10)).is(":visible") == false) {
devam[0] = true;
}
if ((aktifSekil[1] + 10 == aktifSekil[0]) || $('#kare' + (aktifSekil[1] + 10)).is(":visible") == false) {
devam[1] = true;
}
if ((aktifSekil[2] + 10 == aktifSekil[1]) || $('#kare' + (aktifSekil[2] + 10)).is(":visible") == false) {
devam[2] = true;
}
if ((aktifSekil[3] + 10 == aktifSekil[2]) || (aktifSekil[3] + 10 == aktifSekil[1]) || $('#kare' + (aktifSekil[3] + 10)).is(":visible") == false) {
devam[3] = true;
}
}
for (var i = 0; i < 4; i++) {
if (devam[i] == true) {
devamet = true;
}
else {
devamet = false;
break;
}
}
if (devamet == true) {
for (var i = 0; i < 4; i++) {
$('#kare' + aktifSekil[i]).css('display', 'none');
aktifSekil[i] = aktifSekil[i] + 10;
$('#kare' + aktifSekil[i]).css('display', 'block');
$('#kare' + aktifSekil[i]).css("background-color", renk);
}
}
else {
for (var i = 0; i < 4; i++) {
if (aktifSekil[i] >= 1 && aktifSekil[i] <= 10) {
bitir = true;
break;
}
else {
bitir = false;
}
}
if (bitir == true) {
clearInterval(zaman);
alert("Oyun Bitti");
$('#btnYeni').attr("disabled", true);
$('#btnDurdur').attr("disabled", false);
$('#btnExit').attr("disabled", true);
return;
}
SekilSec();
}
}
Projeyi kaydedip çalıştıralım. Oyuna başlayalım. Seçilen resmin sahnenin altına doğru hareket ettiğini görürsünüz. Bir sonraki makalede görüşmek üzere.