|
|
|
PhotoShop CC 2020 Programında Pattern Yöntemiyle Satranç Tahtası Yapma
|
Ben 800 x 800 bir belge oluşturuyorum. Bu bengemiz ayrı bir yerde dursun. 100 x 100 olan başka bir belge daha oluşturalım. Arkaplan rengini beyaz olarak belirleyelim. Rectangular Marquee Tool aracıyla 50 x 50 bir kare çizelim. Rengini siyah yapalım. Duplicate Layer yapalım diğer köşesine taşıyalım. Layerları birleştirmek için Marge Layer komutunu ya da Ctrl + E kısayol tuşunu kullanalim. Ctrl + A tuşuna basarak hepsini seçelim. Edit menüsünden DefinePattern komutunu seçelim. İsmini chess olarak belirleyelim.
|
Kategorisi:
PhotoShop CC 2020
8
defa okundu
|
Tarih:
9.05.2021 15:05:10
Etiket:
photoshop chess pattern square kare 4 parçaya bölme
|
|
Unity Programında Material Kullanımı
|
Sahneye eklenen nesnelerin giydirilmesi ve renklendirilmesi için kullanılan yardımcı elemanlara denir. Bir bakıma oyunların cafcaflı ve renkli görünmesini sağlar. Ayrıca proje içeriisndeki renkli dünyanın tek elden takip edilmesini sağlayarak oyunun daha düzenli görünmesini sağlarlar. Hazır materyaller kullanabileceğiniz gibi sizde yeni materyaller hazırlayabilirsiniz. Ben burada materyalleri kendim hazırlamak istiyorum.
|
Kategorisi:
Unity
88
defa okundu
|
Tarih:
3.05.2021 16:05:57
Etiket:
unity oyun c# animasyon material textture plane
|
|
|
|
PhotoShop CC 2020 Programında Resmi Eşit Parçalara Bölme ve Kaydetme
|
Özellikle oyun programları tasarlarken kullanılan deyimlerden biri de sprite ifadesidir. Aynı amaç için kullanılan resimlerin eşit büyüklükte ve aralıkta tek resim altında saklanmasını sağlar. Böyle bir resmi parçalara bölüp her bir parçanın ayrı ayrı kaydedilmesini isteyebilirsiniz. Ya da bütün bir resmi parçalayarak tekrar birleştirilmesi işlemini oyunla geçekleştirmek isteyebilirsiniz. Ya da bir resmi parçalayıp parçalardan bazılarının yerine yeni parçalar ekleyebilirsiniz.
|
Kategorisi:
PhotoShop CC 2020
154
defa okundu
|
Tarih:
9.04.2021 18:04:36
Etiket:
photoshop slice divide slice sprite unity game puzzle
|
|
|