İçinde < Nesneler > bilgisi geçen 35 makale bulundu. Şu anda 1. sayfadaki makaleler görüntüleniyor.
12345
 
Programlama Temelleri Dersi Birinci Dönem Birinci Yazılı Çalışma Soruları
Programlama Temelleri Dersi Sınav Soruları, Programlama Temelleri Birinci Dönem Sınav Soruları, Programlama Temelleri Dersi Sınav Sorularını Nereden Bulabilirim
Kategorisi: Scratch 8 defa okundu
Tarih: 26.10.2023 13:10:04 Etiket: programlama temelleri sınav soruları 

Scratch Programında Tutulan Sayı Tahmini Oyunu Nasıl Yapılır
Yeşil bayrağa tıklandığında sayı tahmin oyununu başlatan scratch uygulamasını yapalım. Aklınızdan bir sayı tutup arkadaşlarınızdan bu sayıyı tahmin etmelerini isteyiniz. Tutulan sayı 1 ile 50 arasında olmalı ve herkesin sadece beş kez tahmin hakkı bulunmalıdır.
Kategorisi: Scratch 3 defa okundu
Tarih: 12.10.2023 14:10:35 Etiket: scratch sayı tahmin oyunu 

Scratch Programında Müzik Eşliğinde Dans Eden Kadın Uygulaması
Kontrol bloğunda yer alan sürekli tekrarla bloğu arasında 0.5 saniye aralıklarla kostüm ve renk etkisi komutu kullanarak kuklanın kostüm rengini değiştirmeyi sağlayacak kodları yazınız.
Kategorisi: Scratch 3 defa okundu
Tarih: 12.10.2023 13:10:11 Etiket: scratch dans ses kukla 

Scratch Programında İki Sayıyı Toplayan Uygulama
Proje çalıştırıldığında tüm değişkenlerin değerlerini sıfırlamak için Değişkenler bloğundan a değişkenini 0 yap komutunu ekleyiniz. Aynı komutu b ve c değişkenleri içinde ekleyiniz.
Kategorisi: Scratch 2 defa okundu
Tarih: 7.10.2023 17:10:36 Etiket: scratch toplama matematik 

Scratch Programında Davul Eşliğinde Dans Eden Kedi Uygulaması Nasıl Yapılır
Bu kod buloğunun arasına Hareket bloğundan 50 adım git kodunu ekleyiniz. Daha sonra müzik bloğunda yer alan 39 notasını 0.25 vuruşunda çal kodunu ekleyiniz. Hareket bloğundan -50 adım git kodunu ekledikten sonra müzik bloğunda yer alan 45 notasını 0.25 vuruşunda çal kodunu ekleyiniz.
Kategorisi: Scratch 4 defa okundu
Tarih: 7.10.2023 15:10:16 Etiket: scratch kedi kukla dans 

Scratch Programında Fare Hareketine Göre Yön Değiştiren Kukla Uygulaması
Durdur düğmesi tıklanana kadar olay gerçekleşeceğinden Kontrol bloğundan “Sürekli tekrarla” komutunu seçiniz ve bu komut arasına Hareket bloğundan fare imlece doğru yönel, Görünüm bloğundan sonraki kostüm komutları yazınız. Böylelikle 2 farklı kostüme sahip dragonfly kuklası imleç hareketine göre şekil ve pozisyon değiştirecektir.
Kategorisi: Scratch 3 defa okundu
Tarih: 7.10.2023 15:10:37 Etiket: scratch fare kukla 

Scratch Programında Kodla Yazısının Farklı Renklerde Görüntülenmesini Sağlayan Uygulama
“K” harfi için olan 1 saniye bekle ve renk etkisini 5 değiştir komutlarını, “O” harfi için 2 saniye ve 25, “D” harfi için 3 saniye ve 50, “L” harfi için 4 saniye ve 75, “A” harfi içinse 5 saniye ve 100 yapıp renk ve süre geçişlerini sağlayınız.
Kategorisi: Scratch 2 defa okundu
Tarih: 7.10.2023 15:10:27 Etiket: scratch renkli yazı 

Scratch Programında Kuklaya Daire Çizdiren Uygulama
Kalemin her adımda 1 adım (pixel) ilerleyip 1 derece dönmesi ve bunu 360 defa tekrar etmesi için Kontrol ve Hareket bloklarından yararlanarak kalemi bastır komutunun altına blok kodlarını yerleştiriniz
Kategorisi: Scratch 2 defa okundu
Tarih: 7.10.2023 14:10:14 Etiket: scratch daire 

12345