İçinde < loading > bilgisi geçen 14 makale bulundu. Şu anda 1. sayfadaki makaleler görüntüleniyor.
12
 
Splash, WebView, BroadCast Receiver, Style ToolBar, SwipeRefreshLayout Nesnelerini Kullanan Android Java Uygulaması
Çok komplike bir uygulamayla karşınızdayız. Uygulamanın içinde splash, webview, broadcast receiver, style toolbar ve swiperefreshlayout olacaktır.
Kategorisi: Android 1 defa okundu
Tarih: 28.04.2023 10:04:49 Etiket: splash webview broadcast receiver style toolbar swiperefreshlayout 

Android Studio Programında Offline WebView Kullanımı
Uygulamalarda Activity içinde online ya da offline olarak web sayfalarını göstermek için WebView nesnesi kullanılır. Bu nesneyle ilgili birçok uygulama örneğiyle karşılaşabilirsiniz.
Kategorisi: Android 3 defa okundu
Tarih: 24.04.2023 16:04:08 Etiket: webview android offline raw 

CRUD İşlemlerinde Action OverLoading ve Route Attribute Kullanımı
Uygulamalarımızda Get, Post, Put ve Delete tanımlamarını yapmıştık. Ancak projemizde birden fazla Get ya da diğerlerini kullanabiliriz. Örneğin id değerine göre kullanıcıyı getiren bir metod yazmıştık. Ancak ben adına, soyadına, kullanıcı adına göre de bu metodu düzenlemek istediğimde her biri için ayrı ayrı tanımlamaya çalışırsam belli bir süre sonra proje içindeki metodlar karışacaktır. Bu işlemleri düzenlemek için aynı metodu overloading ile yapmaya çalışalım.
Kategorisi: c# Web 10 defa okundu
Tarih: 17.05.2021 18:05:50 Etiket: c# crud rest create update delete get put post 

Web Projelerinde Sıkıştırılmış Metin Dosyasını Düzenli Hale Getirme
Özellikle web projelerinde derleme işlemi yapılmayan metin dosyaları sıkıştırılarak projelerde kullanılır. Böyle bir metin dosyasını açtığınızda birbirne girmiş karakterler dosyasını görürsünüz. Ancak böyle bir dosyayı düzenli hale geitrebilirsiniz. Ben Unity projesini derledikten sonra loader.js dosyasını düzenlemek istiyorum.
Kategorisi: Unity 9 defa okundu
Tarih: 12.05.2021 11:05:43 Etiket: unity oyun c# javascript beautifier oyun loading kodlama 

Unity Programında Register Paneli Aracılığıyla Veri tabanına Yeni Kayıt Ekleme
Eğer girilen kullanıcı adı ve şifre uyeler tablosunda yoksa ne olacak. Kullanıcı ya üyedir ancak bilgilerini hatırlamıyordur, ya da henüz üye olmamıştır. Eğer kullanıcı oyuna üye olmak isterse Register panelini çağırmak için veya Üye Ol butonuna tıklamalıdır. Bu makalemizde kullanıcının üye olması için gerekli işlemleri gerçekleştireceğiz.
Kategorisi: Unity 0 defa okundu
Tarih: 10.05.2021 13:05:53 Etiket: unity oyun c# animasyon register database username password connect 

Unity Programında Login Paneline Girilen Bilgileri Veri Tabanından Kontrol Etme
Login panelinde bulunan username ve password bilgilerinin boş giirlip girilmediğini kontrol etmiştik. Peki kullanıcı adı ve şifre girilirse ne olacak. O zaman veri tabanında ilgili tabloya bakılacak. Tabloda bulunan bilgilerle girilen bilgiler karşılaştırılacak. Eğer girilen bilgiler doğruysa oyuna girmesi sağlanacaktır. Biz veri tabanı olarak sql server programını kullanacağız. Burada hazırladığımız uyeler tablosuna göre işlemleri gerçekelştirmek istiyoruz.
Kategorisi: Unity 14 defa okundu
Tarih: 10.05.2021 11:05:45 Etiket: unity oyun login loginmanager animasyon script c# database connect login username password 

Unity Programında Login İşlemlerinde IP Adresini Alırken Loading Efektini Oluşturma
Login işlemleri sırasında kullanıcının sisteme girmesi için gerekli işlemler yapılmaktadır. Kullanıcı projeyi açtığında hangi bilgisayardan projeyi açtığını bilmemiz gerekir. Her bilgisayarın bir IP adresi vardır. Bu adres bize yardımcı olacaktır. Ancak burada local ip değil public ip lazım olduğu için bunun alınması gerekir. IP adresi alınırken kullanıcının beklemesi için bir Loading animasyonu oluşturmamız gerekir. Şimdi bunları gerçekleştirmeye çalışalım.
Kategorisi: Unity 0 defa okundu
Tarih: 7.05.2021 17:05:52 Etiket: unity oyun login loginmanager animasyon script c# database connect 

Unity Programında Login İşlemlerinde Loading Efektini Oluşturma
Login işlemleri sırasında kullanıcının sisteme girmesi için gerekli işlemler yapılmaktadır. Kullanıcı projeyi açtığında hangi bilgisayardan projeyi açtığını bilmemiz gerekir. Her bilgisayarın bir IP adresi vardır. Bu adres bize yardımcı olacaktır. Ancak burada local ip değil public ip lazım olduğu için bunun alınması gerekir. IP adresi alınırken kullanıcının beklemesi için bir Loading animasyonu oluşturmamız gerekir. Şimdi bunları gerçekleştirmeye çalışalım.
Kategorisi: Unity 3 defa okundu
Tarih: 7.05.2021 16:05:13 Etiket: unity oyun login loginmanager animasyon script c# database connect 

12