İçinde < AYT > bilgisi geçen 12 makale bulundu. Şu anda 1. sayfadaki makaleler görüntüleniyor.
12
 
Bilgisayarlı Tasarım Uygulamaları Dersi İkinci Dönem İkinci Yazılı Çalışma Soruları
Bilgisayarlı tasarım uygulamaları dersi sınav soruları nelerdir. Bilgisayarlı tasarım uygulamaları dersi açık uçlu sınav sorularını nereden bulabilirim. Bilgisayarlı tasarım uygulamaları dersi açık uçlu sınav soru ve cevapları nelerdir.
Kategorisi: Unity 40 defa okundu
Tarih: 23.04.2024 16:04:45 Etiket: btu unity animasyon 

Unity Programında Oyunlar İçin Login(Giriş) Sistemine Ait Tasarım İşlemleri
Bu yazı dizimizde unity programında kodlayacağınız tüm oyunlar için kullanabileceğiniz bir login sistemini anlatmak istiyorum. Burada login sistemine ait tasarım kısmını anlayacağız. Tasarım kısmına ait resimlerin, nesnelerin ve sahnelerin hazırlanmasını yapmaya çalışacağız.
Kategorisi: Unity 10 defa okundu
Tarih: 9.05.2021 11:05:56 Etiket: unity login c# 3d sqlserver connect image sprites username password 

Unity Programında Çalışma Zamanında Sunucuda İnternet Adresinden Resim Dosyasını Yükleme
Resim dosyalarını tasarım aşamasında sahneye eklediğiniz gibi çalışma zamanında da sahneye kodlar yardımıyla ekleyebilirsiniz. Bu uygulamamızda Unity programında internet adresinde yer alan bir resmi sahneye yükleme işlemini yapmaya çalışacağız.
Kategorisi: Unity 2 defa okundu
Tarih: 17.04.2021 10:04:08 Etiket: unity resource load image sprites animasyon c# game local computer www 

Unity Programında Çalışma Zamanında Byte Dizisi Halinde Resim Dosyasını Yükleme
Resim dosyalarını tasarım aşamasında sahneye eklediğiniz gibi çalışma zamanında da sahneye kodlar yardımıyla ekleyebilirsiniz. Bu uygulamamızda Unity programında yerl bilgisayarda bulunan bir resmi byte dizisi halinde sahneye yükleme işlemini yapmaya çalışacağız.
Kategorisi: Unity 1 defa okundu
Tarih: 16.04.2021 12:04:20 Etiket: unity resource load image sprites animasyon c# game local computer byte array 

Unity Programında Çalışma Zamanında Sunucuda Bulunan Klasörden Resim Dosyasını Yükleme
Resim dosyalarını tasarım aşamasında sahneye eklediğiniz gibi çalışma zamanında da sahneye kodlar yardımıyla ekleyebilirsiniz. Bu uygulamamızda Unity programında internet ortamında sunucuda yer alan bir resmi sahneye yükleme işlemini yapmaya çalışacağız.
Kategorisi: Unity 1 defa okundu
Tarih: 16.04.2021 12:04:42 Etiket: unity resource load image sprites animasyon c# game local computer 

Unity Programında Çalışma Zamanında Resources Klasöründen Sprites Resim Dosyasını Yükleme
Hareketli resim dosyalarını tasarım aşamasında sahneye eklediğiniz gibi çalışma zamanında da sahneye kodlar yardımıyla ekleyebilirsiniz. Bu uygulamamızda Unity programında Resources klasörü içinde yer alan bir resmi sprite moda dönüştürdükten sonra sahneye yükleme işlemini yapmaya çalışacağız.
Kategorisi: Unity 1 defa okundu
Tarih: 14.04.2021 16:04:34 Etiket: unity resource load image sprites animasyon c# game 

Unity Programında Çalışma Zamanında Resources Klasöründen Resim Dosyasını Yükleme
Resim dosyalarını tasarım aşamasında sahneye eklediğiniz gibi çalışma zamanında da sahneye kodlar yardımıyla ekleyebilirsiniz. Bu uygulamamızda Unity programında Resource klasörü içinde yer alan bir resmi sahneye yükleme işlemini yapmaya çalışacağız. Öncelikle 2D bir proje oluşturalım. Sahnemize bir adet RawImage ekleyelim. Assets klasörü içine bir adet Resource klasörü ekleyelim. Bu klasörünün içine Images klasörü ekleyelim. Ben yükleme işlemi için buradaki resim dosyasını kullanacağım
Kategorisi: Unity 3 defa okundu
Tarih: 14.04.2021 16:04:08 Etiket: unity resource load image sprites animasyon c# game 

Unity Programında Tuğla Kırma Oyunu Sahneye Tuşla Ekleyip Kodlamasını Yapıyoruz
Bu oyunumuzda iki tane tuğla çeşidi kullanacağız. Biri tek hamlede kırılabilen tuğlalar olacak. Diğeri ise biraz daha sağlam tuğla olacak. Öncelikle Scripts klasörüne gelelim. BickScripts klasörü oluşturalım. Bu klasörün içine gelelim. İlk script dosyamız BrickController olsun. Daha sonra Sprites klasörü altında yer alan tuğlalardan bir tanesini sahnemize ekleyelim. Tuğlamızın ismini Brick olarak belirleyelim. Scale değerlerini 0.3, 0.3, 1 olarak belirleyelim. Box Collider 2D ekleyelim. Oluşturduğumuz sciprt dosyasına bu nesneye atalım.
Kategorisi: Unity 30 defa okundu
Tarih: 3.04.2021 15:04:09 Etiket: unity oyun c# animasyon 

12